2018

Gefeliciteerd aan alle laureaten en winnaars van De Bertjes 2018!

 
 
2.png
 

Ideation: Joris Van Bree van
CptnZeppos

CptnZeppos wil mensen vanuit Antwerpen - zijn thuishaven en wereldhaven - onbekende, unieke en authentieke ervaringen en emoties laten beleven en delen als passagier aan boord van een Cargoschip door de bestaande overcapaciteit aan cabins in te vullen: een milieuvriendelijke manier van reizen met ruimte voor tijd.

www.cptnzeppos.com

Growth: Inge Louf van
OY

OY, een revolutionaire Belgische formule maakt komaf met zweetgeuren. Het spiksplinternieuw merk is het geesteskind van Apotheker Inge Louf. OY staat voor zuiverheid, frisheid én onbezorgd zweten, zonder geurtjes dit door de poriën diep te reinigen zonder laagje deo-vernis.

oycare.be

Scaling: Danny Stevens van Fielddrive

Fielddrive is een platform voor on-site diensten in de event industrie dat gebruik maakt van de laatste technologieën zoals o.a. facial recognition en attendee tracking en wil de wereldstandaard worden voor on-site check-ins.

www.fielddrive.live

Laureaten